Аляксей Талстоў — 28 гадоў, нарадзіўся ў Менску. Пісьменьнік, мастак, пэрформэр, музыка.
Спрабаваў атрымаць вышэйшую адукацыю ў Беларусі, але хутка расчараваўся і кінуў.
У 15 гадоў пайшоў у Малады фронт. Цяпер кажа, што сёньня ўжо наўрадці мае зь ім агульныя каштоўнасьці.
Аўтар двух раманаў «Бег» (2008) і «Мінакі» (2012).
Увесну ў менскай Галерэі Ў прайшла ягоная мастацкая выстава «Рэакцыя на чужое».
У чэрвені інтэрнэт-часопіс пра мастацтва АртАктывіст зьмясьціў ягонае скандальнае эсэ пад назвай «Героі, старыя фашыкі і Сатана ў ролі арт-крытыка».
Герасімовіч пра кнігу «Вялікае Княства Літоўскае. Ілюстраваная гісторыя»: Не баяліся патрапіць пад каньюнктуру
Артур Клінаў: сядаю за новы раман «Шклатара»
Белавокая: Пэйзаж павінен затрымцець унутры
Сураў: Душа народа захавалася, бо мы не пасьпявалі за цывілізацыяй
Анемпадыстаў: Нам не хапае здаровай штодзённай любові да свайго
Коўшар: Гідка глядзець на непрыгожае
Вячаслаў Паўлавец стварыў «Акварэалізм»
Ігар Корзун: Магу 20 хвілінаў разглядаць штрых на слупе
Рымашэўскі: Закахаўся ў прымітыў
Алена Адамчык: Беларускі для мяне на першым месцы
Скрыпнічэнка: Ніколі з уладамі ня быў у блізкім кантакце
Цыркуноў: Мастацтва ня мераюць кіляграмамі і кілямэтрамі
Канстанцін Селіханаў пра мэмарыял «Рака памяці»
Мацур: Каліграфія — іншая якасьць жыцьця і чалавека
Трубачова: «У папсовым праекце няма папсовых выканаўцаў»
Лянкевіч: У нас няма гісторыі, ёсьць толькі вайна
Руслан Вашкевіч пра «Радыюс нуля»: нам дазволілі шмат
Ляшкевіч: У бальшавікоў таксама не было доступу да тэлебачаньня
Тодар Копша — першы авангардыст у Беларусі
Сілівончык: У беларускага мастацтва з каханьнем і сэксуальнасьцю ўсё добра
Зоя Луцэвіч: Ня можаш паказаць усё, што хочаш, бо ёсьць цэнзура
Міхаіл Тумеля: Зрабіў бы «залаты» DVD беларускай анімацыі
Міхаіл Гулін: «Раблю ўсё сам, без палітычнага патасу»
Сяргей Шабохін: Спрабуем выпрацаваць грамадзянскую адказнасьць у дзеячаў культуры
Слабодчыкава: «Да жанчыны ставяцца як да цела»
Парфянок: Фатаграфія моцна зьвязаная з працэсам ідэнтыфікацыі нацыі
Спрабаваў атрымаць вышэйшую адукацыю ў Беларусі, але хутка расчараваўся і кінуў.
У 15 гадоў пайшоў у Малады фронт. Цяпер кажа, што сёньня ўжо наўрадці мае зь ім агульныя каштоўнасьці.
Аўтар двух раманаў «Бег» (2008) і «Мінакі» (2012).
Увесну ў менскай Галерэі Ў прайшла ягоная мастацкая выстава «Рэакцыя на чужое».
У чэрвені інтэрнэт-часопіс пра мастацтва АртАктывіст зьмясьціў ягонае скандальнае эсэ пад назвай «Героі, старыя фашыкі і Сатана ў ролі арт-крытыка».
Архіў праекту
Герасімовіч пра кнігу «Вялікае Княства Літоўскае. Ілюстраваная гісторыя»: Не баяліся патрапіць пад каньюнктуру
Артур Клінаў: сядаю за новы раман «Шклатара»
Белавокая: Пэйзаж павінен затрымцець унутры
Сураў: Душа народа захавалася, бо мы не пасьпявалі за цывілізацыяй
Анемпадыстаў: Нам не хапае здаровай штодзённай любові да свайго
Коўшар: Гідка глядзець на непрыгожае
Вячаслаў Паўлавец стварыў «Акварэалізм»
Ігар Корзун: Магу 20 хвілінаў разглядаць штрых на слупе
Рымашэўскі: Закахаўся ў прымітыў
Алена Адамчык: Беларускі для мяне на першым месцы
Скрыпнічэнка: Ніколі з уладамі ня быў у блізкім кантакце
Цыркуноў: Мастацтва ня мераюць кіляграмамі і кілямэтрамі
Канстанцін Селіханаў пра мэмарыял «Рака памяці»
Мацур: Каліграфія — іншая якасьць жыцьця і чалавека
Трубачова: «У папсовым праекце няма папсовых выканаўцаў»
Лянкевіч: У нас няма гісторыі, ёсьць толькі вайна
Руслан Вашкевіч пра «Радыюс нуля»: нам дазволілі шмат
Ляшкевіч: У бальшавікоў таксама не было доступу да тэлебачаньня
Тодар Копша — першы авангардыст у Беларусі
Сілівончык: У беларускага мастацтва з каханьнем і сэксуальнасьцю ўсё добра
Зоя Луцэвіч: Ня можаш паказаць усё, што хочаш, бо ёсьць цэнзура
Міхаіл Тумеля: Зрабіў бы «залаты» DVD беларускай анімацыі
Міхаіл Гулін: «Раблю ўсё сам, без палітычнага патасу»
Сяргей Шабохін: Спрабуем выпрацаваць грамадзянскую адказнасьць у дзеячаў культуры
Слабодчыкава: «Да жанчыны ставяцца як да цела»
Парфянок: Фатаграфія моцна зьвязаная з працэсам ідэнтыфікацыі нацыі