Сёньня ў тэатры адбылася адкрытая рэпэтыцыя, за якой маглі назіраць прадстаўнікі мэдыяў. Рэжысэрка спэктаклю Ёана Шчапкоўска сказала:
«Я хачу паказаць менавіта сілу жыцьця гэтых людзей, нават больш, чым страшэнныя зьнішчэньні, якія Чарнобыль прынёс, бо пра гэта мы ведаем. А тым часам вялікая колькасьць людзей і нават прырода, спрабуюць неяк з гэтым справіцца, вяртаючыся у пэўным сэнсе да вытокаў.
Людзі пачынаюць заўважаць зусім іншыя вартасьці, адрозныя ад тых, якімі мы жывем цяпер. Я хачу расказаць пра стваральную сілу нават ва ўмовах апакаліпсісу, сілу людзей, якія туды вярнуліся....
Найбольш складана было патлумачыць маладым акторам, як было ў тыя часы. Людзі, якія жывуць у вольнай краіне, нават рухаюцца і размаўляюць іначай. Я памятаю тыя часы і ведаю, як, прыкладам, тады размаўлялі па тэлефоне з начальствам. Трэба памятаць пра ўсеагульны страх, сьвядомасьць пэўнага рабства. Вельмі цяжка было патлумачыць, як гэта — не адчуваць сябе вольным».
У сакавіку «Чарнобыльскую малітву» у варшаўскім тэатры пакажуць 6 разоў.
«Я хачу паказаць менавіта сілу жыцьця гэтых людзей, нават больш, чым страшэнныя зьнішчэньні, якія Чарнобыль прынёс, бо пра гэта мы ведаем. А тым часам вялікая колькасьць людзей і нават прырода, спрабуюць неяк з гэтым справіцца, вяртаючыся у пэўным сэнсе да вытокаў.
Людзі пачынаюць заўважаць зусім іншыя вартасьці, адрозныя ад тых, якімі мы жывем цяпер. Я хачу расказаць пра стваральную сілу нават ва ўмовах апакаліпсісу, сілу людзей, якія туды вярнуліся....
Найбольш складана было патлумачыць маладым акторам, як было ў тыя часы. Людзі, якія жывуць у вольнай краіне, нават рухаюцца і размаўляюць іначай. Я памятаю тыя часы і ведаю, як, прыкладам, тады размаўлялі па тэлефоне з начальствам. Трэба памятаць пра ўсеагульны страх, сьвядомасьць пэўнага рабства. Вельмі цяжка было патлумачыць, як гэта — не адчуваць сябе вольным».
У сакавіку «Чарнобыльскую малітву» у варшаўскім тэатры пакажуць 6 разоў.