Герасімовіч пра кнігу «Вялікае Княства Літоўскае. Ілюстраваная гісторыя»: Не баяліся патрапіць пад каньюнктуру

Your browser doesn’t support HTML5

Зьміцер Герасімовіч — дызайнэр, мастак кнігі, графік.

Нарадзіўся ў Менску ў 1959 годзе.

Вучыўся на Вышэйшых курсах Дзяржкіно пры Ўсесаюзным дзяржаўным інстытуце кінэматаграфіі ў Маскве і ў Львоўскім паліграфічным інстытуце.

Ляўрэат шматлікіх беларускіх і міжнародных конкурсаў мастацтва кнігі.

У ліку іншых ён аформіў:
  • «Ладзьдзю роспачы» Ўладзімера Караткевіча
  • трохтомную энцыкляпэдыю «Вялікае Княства Літоўскае»
  • «Край» Вадзіма Грудзько
  • тры кнігі Ўладзімера Арлова — «Ад Полацка пачаўся сьвет», «Краіна Беларусь» і толькі што выдадзены том «Вялікае Княства Літоўскае. Ілюстраваная гісторыя»


Архіў праекту


Артур Клінаў: сядаю за новы раман «Шклатара»

Белавокая: Пэйзаж павінен затрымцець унутры

Сураў: Душа народа захавалася, бо мы не пасьпявалі за цывілізацыяй

Анемпадыстаў: Нам не хапае здаровай штодзённай любові да свайго

Коўшар: Гідка глядзець на непрыгожае

Вячаслаў Паўлавец стварыў «Акварэалізм»

Ігар Корзун: Магу 20 хвілінаў разглядаць штрых на слупе

Рымашэўскі: Закахаўся ў прымітыў

Алена Адамчык: Беларускі для мяне на першым месцы

Скрыпнічэнка: Ніколі з уладамі ня быў у блізкім кантакце

Цыркуноў: Мастацтва ня мераюць кіляграмамі і кілямэтрамі

Канстанцін Селіханаў пра мэмарыял «Рака памяці»

Мацур: Каліграфія — іншая якасьць жыцьця і чалавека

Трубачова: «У папсовым праекце няма папсовых выканаўцаў»

Лянкевіч: У нас няма гісторыі, ёсьць толькі вайна

Руслан Вашкевіч пра «Радыюс нуля»: нам дазволілі шмат

Ляшкевіч: У бальшавікоў таксама не было доступу да тэлебачаньня

Тодар Копша — першы авангардыст у Беларусі

Сілівончык: У беларускага мастацтва з каханьнем і сэксуальнасьцю ўсё добра

Зоя Луцэвіч: Ня можаш паказаць усё, што хочаш, бо ёсьць цэнзура

Міхаіл Тумеля: Зрабіў бы «залаты» DVD беларускай анімацыі

Міхаіл Гулін: «Раблю ўсё сам, без палітычнага патасу»

Сяргей Шабохін: Спрабуем выпрацаваць грамадзянскую адказнасьць у дзеячаў культуры

Слабодчыкава: «Да жанчыны ставяцца як да цела»

Парфянок: Фатаграфія моцна зьвязаная з працэсам ідэнтыфікацыі нацыі