Вячаслаў Паўлавец — мастак, ілюстратар, кніжны дызайнэр.
Нарадзіўся ў 1959 годзе. Скончыў Беларускі дзяржаўны тэатральна-мастацкі інстытут.
Сябра Беларускага саюза мастакоў.
Два дзесяцігодзьдзі аддаў часопісу «Мастацтва», дзе працаваў мастацкім рэдактарам.
Афармляе мастацкія кнігі ў выдавецтве «Беларусь». Кніга «Напалеон Орда. Шлях да Бацькаўшчыны» ў ягоным мастацкім аздабленьні атрымала Гран-пры ў Маскве на конкурсе кніг краінаў СНД.
Найбольш вядомыя графічныя сэрыі: «Бацькаўшчына» (1984–1986), «Уражаньні» (1991), «Дрэвы» (1992), «Матэрыя часу» (1992–1993), «Рэальнасьць нерэальнасьці» (1993–1994), «Рух падсьвядомасьці» (1993), «Стварэньне літары» (1994). «Геамэтрыя краявіду» (1996–1999), «Мара аб Радзіме» (2000–2002).
Ігар Корзун: Магу 20 хвілінаў разглядаць штрых на слупе
Рымашэўскі: Закахаўся ў прымітыў
Алена Адамчык: Беларускі для мяне на першым месцы
Скрыпнічэнка: Ніколі з уладамі ня быў у блізкім кантакце
Цыркуноў: Мастацтва ня мераюць кіляграмамі і кілямэтрамі
Канстанцін Селіханаў пра мэмарыял «Рака памяці»
Мацур: Каліграфія — іншая якасьць жыцьця і чалавека
Трубачова: «У папсовым праекце няма папсовых выканаўцаў»
Лянкевіч: У нас няма гісторыі, ёсьць толькі вайна
Руслан Вашкевіч пра «Радыюс нуля»: нам дазволілі шмат
Ляшкевіч: У бальшавікоў таксама не было доступу да тэлебачаньня
Тодар Копша — першы авангардыст у Беларусі
Сілівончык: У беларускага мастацтва з каханьнем і сэксуальнасьцю ўсё добра
Зоя Луцэвіч: Ня можаш паказаць усё, што хочаш, бо ёсьць цэнзура
Міхаіл Тумеля: Зрабіў бы «залаты» DVD беларускай анімацыі
Міхаіл Гулін: «Раблю ўсё сам, без палітычнага патасу»
Сяргей Шабохін: Спрабуем выпрацаваць грамадзянскую адказнасьць у дзеячаў культуры
Слабодчыкава: «Да жанчыны ставяцца як да цела»
Парфянок: Фатаграфія моцна зьвязаная з працэсам ідэнтыфікацыі нацыі
Нарадзіўся ў 1959 годзе. Скончыў Беларускі дзяржаўны тэатральна-мастацкі інстытут.
Сябра Беларускага саюза мастакоў.
Два дзесяцігодзьдзі аддаў часопісу «Мастацтва», дзе працаваў мастацкім рэдактарам.
Афармляе мастацкія кнігі ў выдавецтве «Беларусь». Кніга «Напалеон Орда. Шлях да Бацькаўшчыны» ў ягоным мастацкім аздабленьні атрымала Гран-пры ў Маскве на конкурсе кніг краінаў СНД.
Найбольш вядомыя графічныя сэрыі: «Бацькаўшчына» (1984–1986), «Уражаньні» (1991), «Дрэвы» (1992), «Матэрыя часу» (1992–1993), «Рэальнасьць нерэальнасьці» (1993–1994), «Рух падсьвядомасьці» (1993), «Стварэньне літары» (1994). «Геамэтрыя краявіду» (1996–1999), «Мара аб Радзіме» (2000–2002).
Архіў праекту:
Ігар Корзун: Магу 20 хвілінаў разглядаць штрых на слупе
Рымашэўскі: Закахаўся ў прымітыў
Алена Адамчык: Беларускі для мяне на першым месцы
Скрыпнічэнка: Ніколі з уладамі ня быў у блізкім кантакце
Цыркуноў: Мастацтва ня мераюць кіляграмамі і кілямэтрамі
Канстанцін Селіханаў пра мэмарыял «Рака памяці»
Мацур: Каліграфія — іншая якасьць жыцьця і чалавека
Трубачова: «У папсовым праекце няма папсовых выканаўцаў»
Лянкевіч: У нас няма гісторыі, ёсьць толькі вайна
Руслан Вашкевіч пра «Радыюс нуля»: нам дазволілі шмат
Ляшкевіч: У бальшавікоў таксама не было доступу да тэлебачаньня
Тодар Копша — першы авангардыст у Беларусі
Сілівончык: У беларускага мастацтва з каханьнем і сэксуальнасьцю ўсё добра
Зоя Луцэвіч: Ня можаш паказаць усё, што хочаш, бо ёсьць цэнзура
Міхаіл Тумеля: Зрабіў бы «залаты» DVD беларускай анімацыі
Міхаіл Гулін: «Раблю ўсё сам, без палітычнага патасу»
Сяргей Шабохін: Спрабуем выпрацаваць грамадзянскую адказнасьць у дзеячаў культуры
Слабодчыкава: «Да жанчыны ставяцца як да цела»
Парфянок: Фатаграфія моцна зьвязаная з працэсам ідэнтыфікацыі нацыі