Руслан Вашкевіч распавядае пра экспазыцыю «Радыюс нуля». Выстава падводзіць вынікі таго, што адбывалася ў беларускім мастацтве ў першыя 10 гадоў новага тысячагодзьдзя. Пляцоўкай для самых актуальных творцаў на некалькі дзён сталі апусьцелыя цэхі заводу «Гарызонт» у цэнтры Менску.
Руслан Вашкевіч — мастак.
Нарадзіўся ў Менску ў 1966 годзе. Скончыў Беларускую акадэмію мастацтваў. Вучыўся ў Нямеччыне і Швайцарыі.
Актыўна выстаўляецца ў Беларусі і за мяжою з пэрсанальнымі і групавымі выставамі. Удзельнічаў у калектыўных праектах «Balota Empire» (Кіеў, 2005), 51-й Вэнэцыянскай біенале (2005), «Gender Check» (Вена, Варшава 2009–2010), «Opening the Door? Belarusian Art Today» (Вільня, Варшава 2010–2011).
Працы знаходзяцца ў калекцыях Нацыянальнага мастацкага музэю і Музэю сучаснага мастацтва ў Менску, Музэю сучаснага рускага мастацтва ў Нью-Ёрку, Маскоўскага музэю сучаснага мастацтва.
Увосень 2011 году ў Нацыянальным мастацкім музэі адбылася выстава Руслана Вашкевіча «Музэй».
Ляшкевіч: У бальшавікоў таксама не было доступу да тэлебачаньня
Тодар Копша — першы авангардыст у Беларусі
Сілівончык: У беларускага мастацтва з каханьнем і сэксуальнасьцю ўсё добра
Зоя Луцэвіч: Ня можаш паказаць усё, што хочаш, бо ёсьць цэнзура
Міхаіл Тумеля: Зрабіў бы «залаты» DVD беларускай анімацыі
Міхаіл Гулін: «Раблю ўсё сам, без палітычнага патасу»
Сяргей Шабохін: Спрабуем выпрацаваць грамадзянскую адказнасьць у дзеячоў культуры
Слабодчыкава: «Да жанчыны ставяцца як да цела»
Парфянок: Фатаграфія моцна зьвязаная з працэсам ідэнтыфікацыі нацыі
Руслан Вашкевіч — мастак.
Нарадзіўся ў Менску ў 1966 годзе. Скончыў Беларускую акадэмію мастацтваў. Вучыўся ў Нямеччыне і Швайцарыі.
Актыўна выстаўляецца ў Беларусі і за мяжою з пэрсанальнымі і групавымі выставамі. Удзельнічаў у калектыўных праектах «Balota Empire» (Кіеў, 2005), 51-й Вэнэцыянскай біенале (2005), «Gender Check» (Вена, Варшава 2009–2010), «Opening the Door? Belarusian Art Today» (Вільня, Варшава 2010–2011).
Працы знаходзяцца ў калекцыях Нацыянальнага мастацкага музэю і Музэю сучаснага мастацтва ў Менску, Музэю сучаснага рускага мастацтва ў Нью-Ёрку, Маскоўскага музэю сучаснага мастацтва.
Увосень 2011 году ў Нацыянальным мастацкім музэі адбылася выстава Руслана Вашкевіча «Музэй».
Архіў праекту
Ляшкевіч: У бальшавікоў таксама не было доступу да тэлебачаньня
Тодар Копша — першы авангардыст у Беларусі
Сілівончык: У беларускага мастацтва з каханьнем і сэксуальнасьцю ўсё добра
Зоя Луцэвіч: Ня можаш паказаць усё, што хочаш, бо ёсьць цэнзура
Міхаіл Тумеля: Зрабіў бы «залаты» DVD беларускай анімацыі
Міхаіл Гулін: «Раблю ўсё сам, без палітычнага патасу»
Сяргей Шабохін: Спрабуем выпрацаваць грамадзянскую адказнасьць у дзеячоў культуры
Слабодчыкава: «Да жанчыны ставяцца як да цела»
Парфянок: Фатаграфія моцна зьвязаная з працэсам ідэнтыфікацыі нацыі